'Ze vraagt ??erom.' De verklaring werd brutaal uitgeroepen tijdens een presentatie van Trail Sisters waar het onderwerp veiligheid toch aan de orde kwam. Daar bevonden we ons in een veilige ruimte waar vrouwen de kans kregen om openlijk de impact van zusterschap in de sport te bespreken. Om de problemen en uitdagingen te bespreken die uniek zijn om een ??vrouw op pad te zijn.
Toen er werd gesproken over het gebruik van koptelefoons onderweg, was er een Adidas Yeezy Boost 350 Uomo heer in de menigte die de behoefte voelde om zijn mening te geven. Zijn mening was deze: als een vrouw ervoor kiest om naar haar favoriete jams te rocken terwijl ze het Nike Air Max 2017 Dámské pad opgaat, wordt ze zich niet bewust van haar omgeving en daarom, in zijn gedurfde woorden: 'Ze vraagt ??erom.' De opmerking vloog uit het linker veld in een kamer vol sterke, goed opgeleide en felle vrouwen, wier hoofden net 180 graden waren gedraaid om het gezicht van de man te zien die de opmerking had gemaakt.
Op het moment dat ik deed wat de meesten van ons doen. Ik negeerde de opmerking met een hoofdschudding en schreef het op tot de ongelukkige onwetendheid die vrouwen in gevaar brengt. Ik heb veel jongens zien rocken op muziek terwijl ze cruisen. Vragen ze om hetzelfde 'het', impliceerde zijn opmerking? Mijn gok is nee. Weken later bevind ik me in een Nike Air Max 90 Hombre totale funk terwijl ik reflecteer in de onwetendheid achter die woorden.
Toen ik elf jaar oud was, werd ik seksueel misbruikt door de huwelijksadviseur van mijn ouders. Nike Air Max Thea Damen Door een man die slim was, goed opgeleid, door velen werd vertrouwd en precies wist wat hij deed toen hij misbruik maakte van een situatie. Vroeg ik 'erom', de avond dat hij op onze deur klopte en ik hem binnenliet omdat ik hem vertrouwde? Na jarenlang genezen te zijn geweest van het trauma van een situatie als deze, vraag ik er echt om, op de dagen dat ik muziek nodig heb om me te helpen ontsnappen aan angstaanjagende gedachten terwijl ik ren? Beter nog, vragen we erom wanneer we kattenoproepen doorlopen op weg naar de trail head? Hoe zit het als het buiten 90 graden is en we liever in een sportbeha rennen? We MOETEN er dan om vragen, toch? Is het echt eerlijk dat ik constant wordt geadviseerd om met pepperspray te rennen? Om niet in het bos te rennen in het donker? Om niet alleen te rennen? Nee. Nee, het is niet eens een beetje Nike Air Vapormax Hombre eerlijk.
Gisteravond was ik uitgeput, dus bestelde ik wat sushi. (Voordat ik gewicht verloor, toen ik moe / verdrietig / blij / verveeld was en niet wilde koken, bestelde ik Thais. Sushi is een duidelijke upgrade. En bewijs voor jullie dat afhalen gezond kan zijn.) Foto 2: Na mijn race vanochtend (een samenvatting komt eraan, maar tijd? 58:07 voor een 10K!), Wilde ik zowel koolhydraten als eiwitten, dus ei en kaas op een meergranen bagel. (Ik at deze alleen als ik een kater had. Ik zou ze behoorlijk beperkt moeten houden, maar deze kwam vanochtend ter plaatse.) Foto 3: Ik probeerde met een paar vrienden in Central Park te liggen, maar raakte ongelooflijk verdwaald en liep in cirkels. (94% van de keren dat ik in Central Park ben geweest, heb ik hardgelopen of met andere mensen die me vertelden waar ik heen moest.) Ze vertrokken Nike Air Max Sequent 2 Mujer en ik ontmoette hen bij Cilantro op de UWS. Na een lange run en een lange wandeling in de hitte en alleen een fles water, was het water op tafel als een luchtspiegeling voor Nike Cortez Hombre mij. Ik zoog het naar beneden en had een margarita en deze quesadilla. Ik weet niet of het het gebrek aan water is dat ik heb geconsumeerd of misschien gewoon een te rijke kaas, maar ik heb het nu niet zo warm.