Ons avonturenvoorstel was een van de meer dan 200 die werden ingediend, dus toen we erachter kwamen dat we waren geselecteerd, waren we geschokt en trots en overweldigend dankbaar. Om dit allemaal in perspectief te plaatsen: toen mijn moeder opgroeide in de jaren vijftig, mocht ze niet eens sporten zoals de jongens. Op dat moment waren geen van de meisjes. Nike Cortez Damen Dit was vóór titel IX. Voordat Kathrine Switzer in Boston. Voordat Billie Jean vs. Bobby. Vóór het Wereldkampioenschap Dames 1999. En zeker voor Venus en Serena. Nu, op 72-jarige leeftijd, investeerde een wereldwijd atletisch merk als Merrell in haar en Trail Sisters gaf ons een platform om ons Adidas Zx 750 Hombre verhaal te delen. Het voelde alsof we allemaal samen nieuwe atletische hoogten bereikten.
Een van mijn favoriete snelle lunches op het werk is een soba-noedelsalade die ik aan de overkant van de straat krijg. Het is snel, gemakkelijk, koud (een must in deze kwikschokkende hete zomer in NYC) en - belangrijker nog - relatief goedkoop. Zoals je weet, kook ik niet veel. (Ashley zegt dat haar man denkt dat mijn buurt inspireert tot afhalen vanwege de waardeloze selectie van supermarkten.)
Dus als ik kook, probeer ik dingen te recre?ren Adidas Eqt Support Adv Hombre die ik vaak uitstap - gedeeltelijk zodat ik wat geld kan besparen, gedeeltelijk om mijn kookhorizon te verbreden. Onlangs besloot ik soba-noedels toe te voegen aan mijn boodschappenlijstje. Ik besloot dat ik zou proberen mijn soba-noedelsalade op het werk te maken. Maar tegen de tijd dat ik thuiskwam Nike Air Vapormax Dames van mijn werk en de Bar Method-les die ik probeerde (daarover morgen meer, maar OMG, HARD. SORE.), VERHongerde ik. Ik heb een stuk pizza van gisteravond opgegeten terwijl ik wachtte tot mijn noedels kookten. In een aparte pan roerbak ik (met een beetje sesamolie en sojasaus) wat wortels, rode uien en rode en groene paprika. Ik wilde de wortel raspen, maar mijn microplane was daar niet zo in ge?nteresseerd. Ik verwarmde een kippasteitje (als ik dit recept voor iemand anders zou maken, zou ik gewoon gewone kip grillen, maar dit was Salomon Mountain Speedcross 3 Donna vanavond veel gemakkelijker) en gooide het mengsel over de soba-noedels. Voila! Ik zou deze verkoudheid volgende week zeker voor mijn werk proberen.
Ontbijt: terug op de karren met haver. Vandaag had ik weinig sojamelk, dus het is een volle Chobani met wat haver en een beetje sojamelk, veel bosbessen Adidas Zx 750 Donna en een hele banaan. Hierna heb ik ZEKER geen tussendoortje gegeten. Lunch: Ik heb een salade gemaakt met wat spinazie, feta, een kippasteitje, paprika en een paar van mijn favoriete Omaha Steaks-saus. (Ik zal de naam voor jullie opzoeken, aangezien iedereen dit vraagt! Het is iets met ananas.) Ik had ook een stukje overgebleven pizza van gisteravond. Ik schreef gisteravond niet meer over het diner omdat ik me voelde "god, iedereen weet alles van mijn leven en ik weet zoveel minder van het leven van iedereen." Hoewel ik mijn Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen blog misschien niet kan gebruiken om meer te weten te komen over het leven van mijn echte vrienden, kan ik meer te weten komen over mijn lezers! Vertel me iets over jezelf! Wie ben jij?